Przed godziną 18 cała Kraśnicka hen hen za tesco w stronę miasta stała. Czy to był test systemu ??
|
|
najlepiej nie robić nic, ABY ŻYŁO SIĘ W SAMRAŚNIE!!! Z BIKEPARKIEM, dla kogo, po co nikt z poprzednich władz nie pamięta?! wara od Żuka, przynajmniej daje nadzieję...Lepiej coś robić i szkodzić czy lepiej nic nie robić ? |
|
Czy jak już wydano duże pieniądze na wymianę sygnalizatorów w niemal całym mieście, to czy nie można było zainstalować takich, które odliczają sekundy do zmiany światła na czerwone lub zielone? To świetne rozwiązanie, bo wtedy wiadomo, czy trzeba hamować, czy dodać gazu i zdąży się przejechać skrzyżowanie. Jakoś trzy razy mniejszy Płock stać było na takie rozwiązanie, a tu nikt o tym nie pomyślał!
|
|
Powiedzcie mi nazwisko tego idioty co zaplanował na skrzyżowaniu na zdjęciu tylko 1 pas do skrętu w lewo w kierunku dworca PKP (kiedy po skręcie są 2 pasy) a 3 pasy na wprost które za 100 metrów zmniejszają się do 1? W Lublinie jest dużo inwestycji drogowych to fakt, ale większość bezmyślnie zaplanowanych - np. wiadukt nad Solidarności (2 pasy z Al. Warszawskiej w 1 na wiadukcie i bezsensowny skręt w Sławinkowską).Pomyśl trochę. Przecież to zwężenie zostanie zlikwidowane kiedy ulica zostanie przedłużona prosto do ul. Muzycznej. |
|
Taka sama sytuacja jest na skrzyżowaniu ulicy Głębokiej z Al. Kraśnickimi jadąc na wprost w kierunku ulicy Nałęczowskiej. W szczycie na Głębokiej stoi się powyżej 15 minut. Przed zmianami przejeżdżało się praktycznie bezkolizyjnie. Po pierwsze przez skrzyżowanie przejeżdża tylko 4-5 pojazdów po drugie skrzyżowanie blokują samochody, które nie mogą z niego zjechać w ciągu Al. Kraśnickich na kierunku do ulicy Sikorskiego. Tym skrzyżowaniem również powinni się zająć również Ratusz.
|
|
Jak to dobrze posłuchać "mądrego". Co ma wielkość miasta do poziomu zakorkowania? Lublinowi niewiele brakuje do Warszawy jeśli chodzi o ilość samochodów na 1000 mieszkańców. Warszawa ma 600 samochodów/1000 mieszkańców a to jest dwa razy więcej niż Berlin(300/1000). Lublin ma 500 samochodów(czyli na dwóch mieszkańców przypada jeden samochód - korki były, są i prawdopodobnie będą coraz większe bo samochodów przybywa a miasto nie jest z gumy.Akurat w Warszawie zarejestrowana jest większość flot firmowych (leasing) więc te dane to tak z lekka o kant d... można potłuc. |
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|